16:54 24. November 2017
Tallinn+ 7°C
Kuula otse
Põltsamaa-Tartu lõigu esimene 2+1 möödasõiduala avatakse liiklusele

Põltsamaa-Tartu lõigu esimene 2+1 möödasõiduala avatakse liiklusele

© Foto: Maanteeamet
Olukord teedel
lühendatud link
2020

2017. aasta alguses alustatud Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee km 131,0-135,1 asuva Annikvere-Neanurme lõigu 2+1 möödasõiduala on valmis ja osaliselt liiklejatele avatud

TALLINN, 10. november — Sputnik. Annikvere-Neanurme 4,1 km pikkusel lõigul ehitati vaheldumisi kaks möödasõidu lõiku pikkusega 1,5 km ja 1,3 km, selleks rajati kogu lõigu olemasoleva tee muldkehale lisaraja laiendused. Laupkokkupõrgete vältimiseks on 2+1 sõidurajad eraldatud metallist karptalast keskpiirdega.

Sõiduraja laius kaherealisel osal on 3,5+3,25 m ja üherealisel osal 3,75 m, eraldusriba laius 1,5 m ja sõiduraja servast kummalgi poole on 1,0 m laiune kindlustatud teepeenar, teatas Maanteeamet.

Iga valgusepeegeldaja ei ole helkur>>

Lõigul uuendati teekate ja liikluskorraldusvahendid, nihutati bussipeatuste asukohti ja ehitati bussipeatuste juurde jalgteed. Kohtades, kus müratase ületab lubatud piirmäära, paigaldati müratõkkeseinad või —vallid.

Ehitati uued juurdepääsuteed ning tagasipöördekohad kohaliku liikluse ühendamiseks olemasoleva teedevõrgustikuga ja juurdepääsuks teeäärsetele kinnistutele.

Tee ehitustööde käigus ehitati uus 3-rajaline Suudari sild üle Umbusi jõe.

Tallinna linn sai Reidi tee ehituseks vajaliku vee erikasutusloa>>

Maanteeamet tänab liiklejaid mõistva suhtumise eest teetööde ajal ja juhib tähelepanu, et piirkiirus valminud Annikvere-Neanurme lõigul on talvel 90 km/h. Kevadel kui ilmad lubavad, tõstetakse piirkiirus 100 km/h.

2+1 möödasõidualad

Põltsamaa-Tartu teelõigule km 127-182 rajatavatest möödasõidualadest on km 131,0-135,1 asuv Annikvere-Neanurme 2+1 sõiduradadega teelõik esimene.

2017. aastal alustati ka km 160,8-168,1 asuva Valmaotsa-Kärevere 2+1 sõiduradadega teelõigu ehitusega, mis peab valmis saama 2018. aasta sügiseks.

Liiklusviisakus algab üksteise märkamisest>>

Projekteerimisel on km 142,2-146,9 asuv Pikknurme-Puurmani ja km 170,0-174,1 asuv Kärevere-Kardla teelõik.

Tagid:
kiirus, maantee, maanteeamet, Tartu, Põltsamaa, Eesti

Peamised teemad