10:34 07. Detsember 2019
Kuula otse
  • USD1.1094
  • RUB70.7441
Moskva telekeskus

Politoloog Ukraina saatejuhi käitumisest: sellistel ei ole selles ametis kohta

© Sputnik / Анатолий Гаранин
Välisuudised
lühendatud link
Meedialahingud (266)
49 0 0

Ukraina telekanali 24 kanal saatejuht pöördus ropendades Vladimir Putini poole. Sellised väljaastumised annavad tunnistust sellest, kui madalale on mõnede ajakirjanduse esindajate kultuuritase langenud.

TALLINN, 14. juuli — Sputnik. Ukraina telekanali 24 kanal saatejuht Artjom Ovdijenko postitas oma Facebooki lehel video, kus ta pöördub ebatsensuursete sõnadega Venemaa presidendi Vladimir Putini poole: "Ei maksa Ukrainasse, Gruusiasse ega Moldovasse ronida." Ovdijenko teatas ka telesillast Gruusia telekanaliga Rustavi 2. 

Venemaa Föderatsiooni Riigiduuma
© Sputnik / Наталья Селиверстова

Varem kasutas just selle telekanali saatejuht otse-eetris Venemaa riigipea aadressil ebatsensuurseid väljendeid. Ukraina saatejuht märkis, et ka venelased saavad seda telesilda vaadata, kuid ainult siis, kui nad võtavad eelnevalt "Venemaa õigeusu kirikult tõendi vaimse sideme püsivuse kohta". Videosalvestus on tehtud telestuudios, kuid telekanali logo on eemaldatud.

Moskva riikliku pedagoogikaülikooli Ajaloo- ja poliitikainstituudi direktori asetäitja ja politoloog Vladimir Šapovalov kommenteeris juhtumit raadios Sputnik.

Arvan, et reaktsioon selliste pseudo-ajakirjanike ajakirjanduseetika põhimõtete rikkumisele peaks tulema eelkõige Ukraina kodanikelt ja rahvusvaheliselt ajakirjanduskogukonnalt. Ja loomulikult ei ole sellistel inimestel selles ametis kohta. Loomulikult ei saa sellist käitumist olla üheski normaalses riigis.

7. juulil sõimas Gruusia telekanali Rustavi 2 uudistesaate "P.S." saatejuht Giorgi Gabunia ebatsensuurseid väljendeid kasutades avalikult Venemaa presidenti. See põhjustas vaatajates nördimust, Thbilisi elanikud korraldasid telejaama hoone juures protestimeeleavalduse. Gruusia president ja peaminister mõistsid telesaatejuhi käitumise karmilt hukka.

Teema:
Meedialahingud (266)

Samal teemal

Telekanali 112. Ukraina hoonet tulistati granaadiheitjast
"Väljendusvabadus"? Gruusia televisioon lööb põhja alt
Vein, mineraalvesi ja varjatud koostisaine – Gruusia TV paistis jälle silma
Oleks liiga suur au: Putin protestidest Thbilisis ja Gruusia televisioonis
Tagid:
Venemaa, Ukraina, infosõda, Vladimir Putin

Peamised teemad